tisdag 7 maj 2013

Paket :))

Har just varit och hämtat ut ett paket från Djuraffären.se. Älskar att öppna dem, känns som julafton varje gång ;))

Den här gången blev det en omgång till av Bio-groom anti-itch shampoo & Bio-groom silk balsam då jag var väldigt nöjd med bägge produkterna till Elvis känsliga hud :)

Har även beställt två produkter som jag inte testat förut, Laser lites Drape och Bio-groom waterless shampoo. Laser lites ska jag använda som en slags inpackning då jag vill att pälsen ska vara lite extra snygg ;) Waterless shampoot tror jag blir perfekt att fräscha upp lilltrollet med då han har varit på dagis. Så slipper man ställa sig i duschen x antal gånger per vecka och torka ut hans hud.

Ska bli spännande att testa dem nya produkterna :))

Ha det gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar